خدمات کلی یسنا وب

خدمات سئو

طراحی سایت

طراحی لوگو

تولید محتوا

تدوین و موشن گرافی

هویت بصری

چرا باید یسناوب را انتخاب کنیم؟

در سراسر دنیا و در هر نوع کسب و کاری شرکت‌های مختلف با برندهای متفاوت سخت مشغول فعالیت هستند تا بهترین خدمات خودشان را به مشتریان ارائه دهند. مسلما ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم.
شرکت پیشگام الکترونیک یسنا با برند یسنا وب و سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت در مشهد، تنها با یک تماس کسب و کار آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شرکت یسنا وب از همان آغاز طراحی همراه با شما بوده و متناسب با خواسته های شما اقدام به طراحی سایت کرده و حتی پس از طراحی سایت از خدمات و پشتیبانی سایت یسنا وب نیز برخوردار می شوید.

قالبی که شرکت یسنا وب در طراحی و ساخت سایت خود از آن بهره میبرد قالب محبوب و کاربردی وردپرس است. وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به راه اندازی انواع گوناگونی از وبسایت و وبلاگ بپردازید.
قالب وردپرس از امکاناتی از قبیل ایجاد پنل کاربری، مدیریت حساب، مدیریت فروش، مدیریت سفارش ها، مدیریت کاربران و خدمات پس از فروش و …. می باشد.

طراحی سایت در مشهد

امکانات طراحی سایت وردپرس     

  • كنترل پنل اختصاصي
  • ایجاد صفحات به معرفی شرکت
  • ایجاد گالری تصاویر
  • درج محصول به همراه عکس و مشخصات
  • صفحه اختصاصی نمایندگی های فروش
  • پست الكترونيكي نامحدود
  • قالب اختصاصی
  • ایجاد نظرسنجی
  • امکان مشاهد آمار سایت
  • امکان ایجاد وبلاگ
  • نقشه سایت

خدمات شرکت طراحی سایت در مشهد

تعهد

اصل اساسی در یسنا وب، یاری و رساندن مشتری به هر آنچه در ذهن خود دارد است. ما خودمان را متعهد به اهداف و خواسته های مشتریان می دانیم و سعی در انجام دادن کارها به بهترین شکل ممکن و کسب رضایت مشتری داریم.

مشاوره رایگان قبل از خرید

شما می توانید قبل از شروع کار با تیم پشتیبانیما  تماس بگیرید، تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. تیم پشتیبانی یسناوب به طور کامل خواسته ها و دغدغه های شما را شنیده و بهترین راه را پیش روی شما خواهد گذاشت.

پشتیبانی کامل

شما پس از دریافت خدمات و شروع همکاری پشتیبانی کامل نیز از ما دریافت می کنید. یسنا وب بر روی کلیه خدمات خود پشتیبانی نیز ارائه می کند. هرمشکلی که هنگام کار به آن برخوردید یا حتی اگر نیاز به آموزش داشتید یسنا وب در کنار شماست.

وردپرس

یسنا وب از هسته سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کند. وردپرس به عنوان محبوب ترین cms دنیا در بیش از ۶۳ درصد سایت های دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. این هسته به زبان php نوشته شده و میلیون ها توسعه دهنده در سراسر دنیا، از جمله ایران بر روی توسعه آن کار می کنند.

تنوع زیاد پوسته ها

تیم یسنا وب تاکنون چندین قالب متنوع و مختلف را برای انواع سایت ها طراحی و پیاده سازی کرده است. این قالب زمینه های مختلفی مانند انواع فروشگاه های آنلاین، شرکت ها، مراکز پزشکی و دندانپزشکی ، آموزشی و …. را شامل می شود. ترکیب رنگها، چیدمان، فونت ها و تک تک اجزای قالب ها به صورت یکپارچه طراحی شده و با یکدیگر هماهنگ هستند.

سئو پذیری بالا

از آنجایی که سایت های یسنا وب از هسته وردپرس استفاده می کنند و این هسته از سئو دوستی خوبی برخوردار است. می توانید با کمی کار بر روی محتوا و ساختار سایت خودتان را در نتایج سرچ گوگل کسب رتبه کنید. برای این منظور یک افزونه سئو به صورت پیش فرض و رایگان بر روی سایت های یسنا وب نصب می شود.

امکان سفارش محتوا دهی اولیه

از جمله خدماتی که فرآیند محتوا دهی شما را راحت و آسان کردیم، برون سپاری محتوا دهی اولیه در یسناوب است. نیاز نیست در ابتدای راه اندازی وب سایت، محتوا دهی اولیه را انجام دهید و می‌توانید آن را با خیال راحت، به تیم ما بسپارید.

رعایت حقوق کاربران

ما در یسناوب به حق مالکیت کاربرانمان احترام می گذاریم چرا که آنها مالک اصلی خودشان هستند. ما مالکیت معنوی و حقوقی دامنه های کاربران را به نام خودشان ثبت میکنیم.  کاربران حتی در صورت انصراف از خدمات یسناوب کماکان مالک دامنه ثبت شده خود هستند و می توانند آن را در هر زمان که نیاز داشته باشند مورد استفاده قرار دهند.

سادگی استفاده

تمامی سایت های ما دارای صفحه ساز ساده هستند که هرگونه تغییر ظاهری را برای کاربران آسان کرده اند. با این قابلیت می توان با چند کلیک چیدمان سایت را تعویض یا تغییر دارد. می توانید بخش های جدید به سایت اضافه کنید و یا تصاویر مورد علاقه خودتان را بارگذاری کنید.

راهنمای کار با سایت

کاربران بسیاری هستند که برای اولین بار قصد دارند تا با وبسایت خودشان کار کنند یا با قسمت های خاصی از سایت آشنایی ندارند. برای این منظور ما اقدام به راه اندازی یک پایگاه دانش کرده ایم تا برخی آموزش های مورد نیاز شما برای کار با سایت را به شما آموزش دهیم.

پیگیری دریافت اینمــاد

تیم یسناوب، بدلیل تسلط به فرآیندهای دریافت اینماد می تواند پیگیری های در چهارچوب قوانین را برای دریافت اینماد وب سایت شما انجام داده و به شما  جهت دریافت اینماد کمک کند.

بکاپ گیری

پشتیبان گیری از وب سایت‌های یسناو ب، از موارد مهم و حائز اهمیت است که در چند لایه اجرا کرده ایم. بک اپ گیری برای شما به صورت هفتگی تکرار می شود.

فروشگاه آنلاین تمام عیار

شما می‌توانید فروشگاه آنلاین محصولاتتان را با درگاه پرداخت، در چند دقیقه بسازید و محصولاتتان را ثبت کنید. سفارشتان را مدیریت و کوپن تخفیف بسازید و در ماه به درآمدزایی برسید.

دسترسی همه جانبه

برای دسترسی سایر همکاران به سایتتان، می‌توانید در پنل مدیریت سایت، انواع دسترسی را تعیین کنید تا سایر افراد، بخشی از مدیریت سایت را بر عهده بگیرند.

تبلیغات addwords روی وب سایت

بدلیل اهمیت تبلیغات بعد از راه اندازی وب سایت، شما می توانید در صورت نیاز تبلیغات گوگل را برای وب سایت خود فعال نمایید.

css اختصاصی و دستی

دستِتان برای تغییرات کوچک و البته بزرگ با استفاده از کد سی اس اس باز است. نگران نباشید این امکان برای تغییرات خاص در نظرگرفته شده است و در یسناوب هیچ محدودیتی برای آن نخواهید داشت.

کلام آخر

شرکت یسنا وب با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت در مشهد متناسب با بودجه شما، تنها با یک تماس کسب و کار آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر قصد راه اندازی وب سایت برای کسب و کار خود را دارید تیم یسنا وب متخصص در امور دیجیتال مارکتینگ در مشهد برای تحقق تقاضای شما در زمینه موفقیت کسب و کارتان در کنار شما خواهد بود و تا انتهای رسیدن به این هدف شما را راهنمایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید